שולל איחוד? סמוטריץ' לנתניהו: "שבץ את עצמה יהודית בליכוד"

איתי גדסי No Comments on שולל איחוד? סמוטריץ' לנתניהו: "שבץ את עצמה יהודית בליכוד"

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הגיב להצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו לאיחוד בימין ואמר: "שלב את עצמה יהודית כבלוק טכני בליכוד; ברוך אומר ועושה"

סמוטריץ' צילום: הדס פרוש, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

באופן מפתיע, הגיב אתמול ראש הממשלה בנימין נתניהו לבחירתו של הרב רפי פרץ לראשות מפלגת "הבית היהודי" ואמר: "אני מברך את הרב רפי פרץ על בחירתו ליו"ר הבית היהודי. אני קורא לבית היהודי לפעול על מנת להתאחד עם "האיחוד הלאומי" ו"עוצמה לישראל" כדי למנוע אובדן מנדטים לגוש הימין, מה שעלול להביא להקמת ממשלת שמאל".

לדבריו אלו השיב יו"ר ה"האיחוד הלאומי" ח"כ בצלאל סמוטריץ' דברים מפתיעים, בייחוד על רקע דעותיו של סמוטריץ': "רה"מ נתניהו צודק. הימין חייב להתחבר ולא לאבד אף קול. אני קורא לו לשלב את עוצמה יהודית כבלוק טכני בליכוד. זה הרבה יותר מתאים לתרבות הפוליטית ולכיוון שקיים ממילא בליכוד (מצחי הנגבי ועד אורן חזן) והמקומות שרה"מ מבקש מחר לשריין בליכוד מתאימים לכך. אדוני רה"מ, ברוך אומר ועושה".

היום שוחח ח"כ סמוטריץ' עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" והתייחס לאיוד בין "האיחוד הלאומי" ל"הבית היהודי" ואמר: "תוך יומיים גג נסגור מי יהיה בראש הרשימה שלנו. ההחלטה תתקבל רק מי יצליח להביא יותר מנדטים. את הדיון אני ינהל בחדר עם רפי פרץ בלבד".

קהל חדש אליו מכוון סמוטריץ' הוא חרדים עובדים. סמוטריץ' אמר: "בקמפיין הבחירות נפנה גם לחרדים העובדים".



0 תגובות